SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Pályázati projekt | BrandFestival ’2011 - New Talent


BrandFestival: BrandFestival ’2011 - New Talent
Országos | 2011-02-24 | BrandFestival



Fiatalon csúcsvezető! Vajon milyen karrier-elképzelésekkel rendelkeznek a felsőoktatási intézmények marketing- és kommunikációs szakos hallgatói?

Az egyre kompetitívebb üzleti környezetben a "Jövő Tehetségeinek" munkaerő-piaci sikeressége a szakmai tudás meglétén túl a tudatos karriertervezéstől is nagymértékben függ.

A BrandFestival csapata "BrandFestival '2011 - New Talent" címmel pályázatot hirdet a 18-30 év közötti, marketing-, kommunikáció- és reklám szakos hallgatói, valamint ezen szakterületek iránt érdeklődő fiatalok részére.
1. BRANDFESTIVAL
 
  • A BrandFestival Közép-Európa legjelentősebb stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója.


 
  • A rendezvény eddigi tíz éves történetében a több mint 380 márkáról szóló, 430 előadást, közel 5000 résztvevő hallgatta, vitatta meg.


 
  • A gondolatcsere beindításában stratégiai gondolkodók, marketing csúcsvezetők, reklámguruk, s nem utolsó sorban Nobel-díjas professzorok jártak az élen.


 
  • A viták, előadások főáramában mindig a vállalati stratégiák és a kommunikációs kihívások álltak.


 
  • A BrandFestival a hazai konferenciapiacon elsőként vezette be a demokratikus konferencia-modellt. Ezzel egy olyan új metodikát honosított meg, melynek értelmében a konferencia formai és tartalmi elemeinek a meghatározásában jelentős mértékben épít a rendezvény érintettjeinek (profitorientált és non-profit szervezetek, szakértők, tudásközpontok) előremutató javaslataira.


2. MILYEN KARRIERT SZERETNÉL
 
  • Ennek a demokratizálódó folyamatnak a jegyében szeretnénk egy izgalmas felhívással élni a hallgatók, azaz a "Jövő Tehetségei" körében.


 
  • Az idei BrandFestival rendezvényhez kötődően a hazai kommunikáció-, marketing- és média területen érdekelt felsőoktatási intézmények hallgatóinak a karrier-elképzeléseit kívánjuk górcső alá venni. A pályázat lényege, hogy egy frappáns sms-ben (max. 160 karakter) kell a karriertörekvéseket megfogalmazniuk a hallgatóknak, s elküldeni az alábbi számra: 0630-755-0397.


 
  • Milyen az ideális karrier-elképzelés? Szenvedélyes céltudatosság hatja át, s tartalmazhatja a konkrét pozíciót, motivációt, tulajdonság- és személység jegyeket, szociális kompetenciákat. Ám mindez csupán támpont. A hangsúly a tömör, lényegre törő, kreatív megfogalmazáson van.


 
  • Az érvényes pályázás és a kiértékelés hatékonysága érdekében az alábbi formátumot kell megtartani: karriervágy, név, életkor, iskola.


3. NYEREMÉNY
 
  • A beküldött sms-eket egy marketing-, reklám-és média szakemberekből álló master-mind team értékeli. A "legkreatívabb karriertörekvés" megfogalmazója egy 150.000 forint értékű konferencia-belépőt nyer a 2011-es BrandFestival-ra.


4. HATÁRIDŐ
 
  • Az sms-ek beküldési határideje: 2011. március 31.


Csatlakozz a BrandFestival hivatalos Facebook profiljához: http://www.facebook.com/BrandFestivalOfficial











TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!