SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | PR | A Quintess Egészségközpont rendszermedicina kampányt indított


Quintess: A Quintess Egészségközpont rendszermedicina kampányt indított
Országos | 2012-05-09 | Weber Shandwick



A Quintess Egészségközpont a világban gyorsan terjedő, de itthon még kevéssé ismert új, tudományos alapokon nyugvó orvosi szemlélet és módszertan, a rendszermedicina hazai bevezetőjeként és úttörőjeként tavaszi kampányt indított.

A kampány célja egyrészt a rendszermedicina megismertetése, másrészt az egészség megőrzése és fejlesztése, amelyet a Quintess kedvezményes akcióval és nyereményjátékkal is segíteni kíván.


A kampány keretében a VIASAT és AXN csatornákon a Dr. House c. sorozat környezetében és ahhoz kapcsolódva, valamint a TV2 Talpig Nő c. műsorában szponzor spot-ok jelennek meg, amelyek a Quintess új "nyomozó-orvos" pozícionálása jegyében készültek. Emellett országos e-DM akció, Nők Lapja Café nyereményjáték, megújult website kampány landing oldallal, google és facebook hirdetések, sajtócikkek és call centeres aktivitás teszik teljessé az akciót, amely június végéig tart.

"A Quintess kampány az edukáció mellett olyan pácienseket is meg kíván nyerni a rendszermedicinának, akik eddig nem is gondoltak arra, hogy panaszaik más megközelítéssel is kezelhetőek lennének. A kommunikációt most rövid távú sikerekre is le kell fordítanunk, amely érdekében ki kell lépnünk a PR hagyományos kereteiből. Nagyon rövid idő alatt kellett egy komplex, hagyományos és digitális elemeket egyaránt felvonultató, hatékony kampányt terveznünk. Az első napok eredményei igazolták várakozásainkat", véli Dr. Szűcs Ervin, a Weber Shandwick ügyvezetője.

A Quintess számára folyamatosan kihívást jelentett, hogy egy bonyolult orvosi módszertant miképp fordítson le hétköznapi nyelvre és az egészségügyi kommunikáció korlátaira is figyelemmel mindenki számára érthető és hiteles módon kommunikáljon. Az orvos-nyomozó pozícionálással és a Dr. House-zal történő asszociációval most megpróbáljuk leegyszerűsíteni az utat a rendszermedicinához a potenciális betegekben. Hiszen a Quintess orvosok is azzal az elszántsággal keresik és találják meg a betegségek és tünetek mögött rejlő, de gyakran nem egyértelmű okokat, mint Dr. House", teszi hozzá Dr. Szűcs Ervin.

A világban egyre népszerűbbé váló rendszermedicina módszertana komplex, az emberi szervezet egészét néző megközelítésével gyorsabban és biztosabban találja meg a bizonytalan eredetű tünetek és egészségügyi panaszok mögötti tényleges okokat. Azaz míg a hagyományos orvoslás a tünetek és betegségek kezelésére összpontosít, addig a rendszermedicina mélyebbre hatol és kinyomozza a valódi okokat, majd azokat kezeli. A rendszermedicina orvosok komplex szemlélettel, a hagyományos laboratóriumi és orvosi vizsgálatokhoz képest sokkal részletesebb és átfogóbb vizsgálatokat végeznek. Az így kialakuló eredményeket egy orvosi konzílium értékeli, amely aztán személyre szabott megoldásokat javasol a pácienseknek.

A kampány stratégiát és annak integrált megvalósítását a Weber Shandwick végezte, a médiavásárló a PanMedia, a design pedig a Profit & Partners/Across Média konzorciumot dícséri. A televíziós szponzor szpotok a Cabbage Stúdióban készültek.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!