SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Konferencia | Szakmai rendezvényt szerveznek a marketingtrendekről


Marketing112: Szakmai rendezvényt szerveznek a marketingtrendekről
Budapest | 2014-01-02 11:55 | Marketing112



Hagyományteremtő szándékkal idén először rendezik meg a Magyar Marketing Fesztivált, amelynek célja, hogy a várható marketingtrendek bemutatásával a marketing- és kommunikációs szakemberek megnyissák az üzleti évet.

A szakmai rendezvényen 15 előadó beszél az idei évre javasolt marketingeszközökről, -módszerekről, -megoldásokról.

"Felmérésünk szerint a marketingtrendekről való tájékoztatás az egyik leginkább keresett szakmai téma a kis- és középvállalkozások döntéshozói között. Mivel az ilyen jellegű tájékoztatásra ez idáig még nem volt összefogott szakmai rendezvény, úgy gondoltuk, nemcsak ezt a piaci igényt elégítjük ki, hanem hagyományt is teremtünk" - mondta el munkatársunknak Miklovicz Norbert, a konferenciát szervező Marketing112 kkv-marketing-szakértője.

Az első Magyar Marketing Fesztivált 2014. január 30-án rendezik meg a Lurdy Konferencia-központban, ahol kiosztják a Magyar Marketing Fesztivál Díjat is egyéni és társasági kategóriában. Ezt a díjat annak a szakmai szakértőnek vagy döntéshozónak, illetve társaságnak ítélik oda, akik előző évi munkásságukkal sokat tettek a kkv-marketing-szakma fejlődéséért, megítéléséért, és hatással voltak a kkv-piac fejlődésére is. A díjat minden évben 12 fő, újraválasztott kkv-szakújságíró, -szakblogger szavazza meg.

A programot a Marketing112-t képviselő Miklovicz Norbert fogja megnyitni, aki a kis- és középvállalkozások számára elérhető eszközöket vesz górcső alá. Őt követi Szőke Róbert, a Marketingdoktor ügyvezetője bizalomépítésről szóló előadásával. A Látványügynökségtől érkező Mészáros Róbert prezentációja az arculat témakörét járja körül, míg a brandtrendes Kőszegi András a márkázásra fog koncentrálni.

Koradélután Szaladják Linda, a Marketing Kezdőknek weboldal tanácsadója megválaszolja a kérdést: Mennyit ér egy kattintás? Mészáros Ádám a Vírus Médiától pedig arra kínál megfejtést, Hogy keres pénzt nekünk a Google Analytics? Őket követi az üzleti videókat boncolgató Vajda László, illetve a LinkedInes fortélyokat prezentáló Bánki Tamás.

A délutáni etapot Farkas Erika reklámszövegíró indítja, felvezetve a terepet Éles Lászlónak, aki a keresőoptimalizálás birodalmát fogja feltárni. Lévai Richárd a közösségi médiát Kulcsár István Róbert pedig a webáruházakat járja majd körül.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Kaspersky Lab | Budapest Airport | BDO | Telenor | FHB | Lufthansa | E.ON | UPC | BMW | LG | ingatlan  | MOL | Telekom | Tesco | ABB | NMHH | Wizz Air | Románia | GDPR | ESET | Huawei | SPAR | GVH | K&H