SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Modernizálja áruházait a Praktiker


Praktiker: Modernizálja áruházait a Praktiker
2018-10-18 15:02 | KRQ Communications



Újragondolta üzletegységeinek működését a Praktiker: egységesítette áruházai szortimentjét, valamint hangsúlyt kapott a dekor és lakberendezési termékkínálat a 20 barkácsáruházat működtető vállalatnál.

A kisebb alapterületű áruházak felújítása, illetve az új polcrendszerek és látványosabb bemutatóterek kialakításánál a vevői élmény növelésére törekedtek, amitől a Praktiker egyértelmű forgalomnövekedést vár.

A hazai keresletnövekedésre válaszolva a Praktiker nagy volumenű invesztíciót hajt végre és 5 év alatt modernizálja mind a 20 üzletét Magyarországon. A Wallis Csoport befektetői szerepvállalását, a konszolidációt követően a vezetőségben megfogalmazódott egy egységes alapkínálat áruházi berendezése. Ennek kapcsán megtervezték az áruválaszték strukturált, a vásárlók által követhető rendszerét.
 
  • Egységesek lettek az áruházak, egységes szerkezetben minden áruházunkban ugyanaz az alapszortiment található meg, amely minden Praktikerben teljes körűen megjelenik a termék darabszámot, illetve választékot illetően - hangsúlyozta Szita Mária. A Praktiker beszerzési igazgatója hozzátette: - A modernizáció keretében fontosnak tartjuk, hogy a klasszikus barkácstermékek mellett a Praktiker kínálatában a dekor és lakberendezési árukörök is hangsúlyt kapjanak.


A koncepció a polcrendszerek és a bemutatóterek újragondolását kívánta meg, hogy az adott osztály termékei úgy kövessék egymást, hogy az elsőáras termékektől a vásárló könnyen eljuthasson a termékinformációnak és az árnak köszönhetően a magasabb kategóriájú árucikkek felé is, miközben a kiegészítő termékek logikusan vannak kihelyezve.
 
  • Az alapszortiment mellett szükség van újdonságokra is, de továbbra is a barkácscikkekre és lakberendezési termékekre fókuszálunk. Egyre több nagyobb értékű és magasabb árkategóriájú termékeket választanak a vásárlóink- mondta Bagaméri László, a Praktiker értékesítési igazgatója. Hozzátette: a vállalatunk idén is az előző évekhez hasonló ütemű emelkedésre számít. Tavaly 20 százalékos növekedést értünk el, valószínűleg idén is két számjegyű lesz a bővülés.


A Praktiker modernizációs programja a kisebb alapterületű, 4800-6000 négyzetméteres barkácsáruházakban kezdődött: Esztergom, Zalaegerszeg és Kaposvár után szeptember közepén Nyíregyházán fejeződött be az átépítés. Ahhoz, hogy az alapválasztékot meg tudja mutatni a Praktiker, a legkisebb formátumú egységekben kezdte a felújítást. A modernizáció tovább folytatódik a közeljövőben. Az áruházakban nem csak az árukészletet, hanem az arculatot illetően is egységesített a Praktiker.
 
  • A vásárlóinknak könnyebb döntést hozni a tematizálásnak köszönhetően, és gyorsabbá vált a navigáció is az áruházon belül, míg a dolgozók számára egyszerűbb, érthetőbb és könnyebb lett a feladatok végrehajtása - hangsúlyozta Németh Gyula. A Praktiker értékesítési igazgatóhelyettese hozzátette: - A fejlesztéseink környezettudatos megoldások segítségével valósultak meg. Az áruházakat környezetbarát vízbázisú festékanyagokkal újítottuk fel, és energiatakarékos ledes mennyezetvilágítást és polcvilágítást alakítottunk ki, a kiállítási területeken, pedig több mozgásérzékelős megoldás takarékoskodik az árammal.


A Praktiker egyértelműen a vevői elégedettség növekedését, ezáltal a forgalombővülést várja a fejlesztésektől. Az első tapasztalatok visszaigazolják a Praktiker várakozásait: ahol megtörtént a modernizáció, egyértelműen nőtt az áruház forgalma is. A Praktiker 2023-ig az összes áruházát szeretné felújtani, hogy minél több élményt jelentsen a vásárlás az egyre igényesebb hazai fogyasztóknak. Ez összesen mintegy 130.000 négyzetméternyi értékesítési területet jelent.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!