Ringier Axel Springer

|
|
ESETTANULMÁNYOK | Így erősített 2018-ban a Ringier Axel Springer
Így erősített 2018-ban a Ringier Axel Springer
2019-01-03 10:52:00
Ringier Axel Springer
![]() Két médiamárkája, a GLAMOUR és az EgészségKalauz.hu sikerrel indította útra első, saját szervezésű publikus rendezvényét. Eközben a kiadó Digital Media Campus képzése piaci igényekre adott választ nyolc alkalmas digitális márkamenedzsment tréningsorozatával, amely elsősorban marketingkommunikációs szakembereknek hasznos. A GLAMOUR magazin magyar kiadása sikeresen importálta novemberben a Nyugat-Európában már olajozottan működő Beautyfesztivál koncepcióját: a belépőjeggyel látogatható kétnapos szépségbörzén exkluzív helyszínen sorakoztatta fel beauty márkák hadát, hogy kényeztető kezelésekkel, tanácsadással és szakmai előadásokkal örvendeztesse meg célközönségét. Két nap alatt közel kétezer látogató volt kíváncsi a szépségmennyországra, a rendezvény Instagram-termése közel 245 ezer embert ért el egy hétvége alatt. Az EgészségKalauz.hu egészségportál szintén az év végi konferencia-szezonhoz csatlakozott Egészségmarketing az online médiában című rendezvényével. Egész napos szakmai programja már első nekifutásra teltházas lett: az egészségkommunikáció terén valós konverziót generáló digitális megoldások közel százötven vidéki és fővárosi szakembert vonzottak. Szintén 2018-ban helyezte piaci alapokra Digital Media Campus (DMC) képzését a Ringier Axel Springer Magyarország. A kifejezetten gyakorlati ismeretekre fókuszáló négyhónapos tréning elsősorban a marketingkommunikáció területein dolgozó szakembereknek segít abban, hogy magabiztosan mozogjanak a digitális platformok világában és a legjobban hasznosítsák azok funkcióit a mindennapi márkamenedzsmentben. "Nagyon kitágította a gondolkodásomat az a sok praktikus információ, amivel itt találkoztam. Új ötletekre, megoldásokra inspirál a munkámban és tanultam olyat is, amit kis idő elteltével már egy konkrét szituációban felhasználtam" - mondta a Digital Media Campus képzés legfontosabb hozadékáról Szabó Rita, az AUDI HUNGARIA Zrt. vállalati kommunikációjának munkatársa. A jegyértékesítéssel, illetve képzési díjjal járó rendezvények sikeres beindítása ugyan még nem jelenti új üzletág létrejöttét a Ringier Axel Springer Magyarországon belül, de a publikus B2B és B2C események hosszú távon sikeres kiegészítői lehetnek a kiadóvállalat alaptevékenységének. ![]() ![]()
|
![]() ![]() |
PARTNEREINK
|