SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Támogatás | A Philips több évre szóló mellrákellenes kampányba kezd


Philips: A Philips több évre szóló mellrákellenes kampányba kezd
Külföld | 2012-09-27 | Café PR



A Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHIA) a tegnapi napon bejelentette többéves globális programját, amelynek keretében az üzletág minden egyes szektorában támogatja az emlőrák elleni harcot.

A kampány célja, hogy tudatosítsa az emberekben a betegség súlyos következményeit, megismertesse a megelőzés eszközeit, támogassa az erre irányuló kutatásokat, valamint különböző aktivitásokon keresztül inspirálja és edukálja a nőket a vállalaton belül és kívül, például szakértői ülésekkel és inspiráló megvilágításokkal.

A vállalat folytatja az egész világ "felvilágosítását"
A Philips Világítástechnika évek óta igyekszik felhívni a figyelmet a korai szűrés fontosságára különböző világhírű épületek megvilágításával, amelyet a LED technika erejének és színvilágának változatossága segítségével valósít meg.

A Philips idén októberben ismét világszerte ismert épületek megvilágításával hívja fel a figyelmet az emlőrák elleni harcra, és lehetővé teszi dolgozóinak, hogy személyes és inspiráló üzenetekkel járuljanak hozzá a "felvilágosításhoz", amelyeket október 18-án a Philips amszterdami központjára vetítenek.

A támogatás személyes üzenetei
Karen Tobiasen a Philips Világítástechnika HR vezetője a következőképpen nyilatkozott: "A Philips Világítástechnikai üzletág számára rendelkezésére áll az a szakértelem, amely segítheti az emlőrák elleni harcot, azáltal, hogy tudatosítja az emberekben a korai szűrés fontosságát. Örömünkre szolgál, hogy folytathatjuk az elmúlt évek gyakorlatát, azaz a globális "felvilágosítást", és több mint 120 000 alkalmazottunk segítségével kiterjeszthetjük kampányunkat."

Caroline Clarke, a Philips Consumer Lifestyle Personal Care vezérigazgatója hozzátette: "A Philips az egészség és a jólét megőrzésének támogatójaként, világszerte válaszokat biztosít a fogyasztói igényekre, amelyeknek jelentős része a nők felől érkezik. Ezért illeszkedik tökéletesen az emlőrák elleni harc a vállalat működéséhez, és nagy örömmel fejlesztjük tovább az idei évben a kezdeményezést, amelynek segítségével a dolgozóink és a vásárlók figyelmét is fel tudjuk hívni a korai mellrákszűrés fontosságára.
A Vállalat kihasználva a Philips Egészségügy szakértelmét, különböző technológiák fejlesztésével segíti elő az emlőrák szűrését, kezelését, valamint tudatosítja az emberekben a problémát és megkönnyíti az edukációt.

Támogatás a technológia mögött
A Philips Egészségügy vezérigazgatója, Deborah DiSanzo szerint: "A vállalat örömmel jelenti be programját, amely elsősorban a Philips támogatói munkájára épül, a nemzetközi innovatív digitális mammográfiai szűrőprogramra, amelynek keretében a holland egészségügyi, jóléti és sport minisztériummal közösen a mammográfia előnyeit nők ezreihez juttatjuk el, valamint, létrehozunk egy adatbázist a mammográfiai felvételeknek, amely a jövőben, nagyban hozzájárul majd az innovációk fejlesztéséhez."

Belülről kifelé irányuló megközelítés
A Philips több évre szóló kampányának első lépésében a vállalat dolgozói állnak a fókuszban. A cég inspirálja és elősegíti, hogy az alkalmazottak pénzt adományozzanak világhírű emlőrák kutató intézeteknek szerte Európában, Észak és Latin Amerikában, Ázsiában, és Afrikában, amelynek köszönhetően meg triplázzák a kollektív hozzájárulások mértékét.

Továbbá ahol lehetséges a Philips biztosítja alkalmazottainak a szűrésen való részvételt, és egészségügyi szakértői kérdezz-felelek ülésekkel járul hozzá a dolgozók edukációjához az emlőrák szűrése és kezelése kapcsán.

Carole Wainaina, HR vezető szerint: "Mint vállalat nagyon komolyan vesszük dolgozóink egészségét és jólétét, így szponzorként örömmel veszek részt a Philips Mellrákellenes kampányában, amelynek célja elsősorban az alkalmazottak inspirálása és támogatása. A kampány előrehaladtával a Philips világszerte meghallgatja alkalmazottait és fogyasztóit, hogy megbizonyosodjon róla, mennyire fontos számukra a betegség megelőzése és kezelése.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!