|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Támogatás | A Philips több évre szóló mellrákellenes kampányba kezd
TÁMOGATÁS
![]()
Philips: A Philips több évre szóló mellrákellenes kampányba kezd
Külföld | 2012-09-27 | Café PR
A Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHIA) a tegnapi napon bejelentette többéves globális programját, amelynek keretében az üzletág minden egyes szektorában támogatja az emlőrák elleni harcot. A kampány célja, hogy tudatosítsa az emberekben a betegség súlyos következményeit, megismertesse a megelőzés eszközeit, támogassa az erre irányuló kutatásokat, valamint különböző aktivitásokon keresztül inspirálja és edukálja a nőket a vállalaton belül és kívül, például szakértői ülésekkel és inspiráló megvilágításokkal. A vállalat folytatja az egész világ "felvilágosítását" A Philips Világítástechnika évek óta igyekszik felhívni a figyelmet a korai szűrés fontosságára különböző világhírű épületek megvilágításával, amelyet a LED technika erejének és színvilágának változatossága segítségével valósít meg. A Philips idén októberben ismét világszerte ismert épületek megvilágításával hívja fel a figyelmet az emlőrák elleni harcra, és lehetővé teszi dolgozóinak, hogy személyes és inspiráló üzenetekkel járuljanak hozzá a "felvilágosításhoz", amelyeket október 18-án a Philips amszterdami központjára vetítenek. A támogatás személyes üzenetei Karen Tobiasen a Philips Világítástechnika HR vezetője a következőképpen nyilatkozott: "A Philips Világítástechnikai üzletág számára rendelkezésére áll az a szakértelem, amely segítheti az emlőrák elleni harcot, azáltal, hogy tudatosítja az emberekben a korai szűrés fontosságát. Örömünkre szolgál, hogy folytathatjuk az elmúlt évek gyakorlatát, azaz a globális "felvilágosítást", és több mint 120 000 alkalmazottunk segítségével kiterjeszthetjük kampányunkat." Caroline Clarke, a Philips Consumer Lifestyle Personal Care vezérigazgatója hozzátette: "A Philips az egészség és a jólét megőrzésének támogatójaként, világszerte válaszokat biztosít a fogyasztói igényekre, amelyeknek jelentős része a nők felől érkezik. Ezért illeszkedik tökéletesen az emlőrák elleni harc a vállalat működéséhez, és nagy örömmel fejlesztjük tovább az idei évben a kezdeményezést, amelynek segítségével a dolgozóink és a vásárlók figyelmét is fel tudjuk hívni a korai mellrákszűrés fontosságára. A Vállalat kihasználva a Philips Egészségügy szakértelmét, különböző technológiák fejlesztésével segíti elő az emlőrák szűrését, kezelését, valamint tudatosítja az emberekben a problémát és megkönnyíti az edukációt. Támogatás a technológia mögött A Philips Egészségügy vezérigazgatója, Deborah DiSanzo szerint: "A vállalat örömmel jelenti be programját, amely elsősorban a Philips támogatói munkájára épül, a nemzetközi innovatív digitális mammográfiai szűrőprogramra, amelynek keretében a holland egészségügyi, jóléti és sport minisztériummal közösen a mammográfia előnyeit nők ezreihez juttatjuk el, valamint, létrehozunk egy adatbázist a mammográfiai felvételeknek, amely a jövőben, nagyban hozzájárul majd az innovációk fejlesztéséhez." Belülről kifelé irányuló megközelítés A Philips több évre szóló kampányának első lépésében a vállalat dolgozói állnak a fókuszban. A cég inspirálja és elősegíti, hogy az alkalmazottak pénzt adományozzanak világhírű emlőrák kutató intézeteknek szerte Európában, Észak és Latin Amerikában, Ázsiában, és Afrikában, amelynek köszönhetően meg triplázzák a kollektív hozzájárulások mértékét. Továbbá ahol lehetséges a Philips biztosítja alkalmazottainak a szűrésen való részvételt, és egészségügyi szakértői kérdezz-felelek ülésekkel járul hozzá a dolgozók edukációjához az emlőrák szűrése és kezelése kapcsán. Carole Wainaina, HR vezető szerint: "Mint vállalat nagyon komolyan vesszük dolgozóink egészségét és jólétét, így szponzorként örömmel veszek részt a Philips Mellrákellenes kampányában, amelynek célja elsősorban az alkalmazottak inspirálása és támogatása. A kampány előrehaladtával a Philips világszerte meghallgatja alkalmazottait és fogyasztóit, hogy megbizonyosodjon róla, mennyire fontos számukra a betegség megelőzése és kezelése. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
SPAR | KSH | Wizz Air | Schneider Electric | Gránit Bank | használt autók | infláció | kiskereskedelmi forgalom | Masterplast | karácsony | BKK | Románia | EU | Fővárosi Vízművek | euróövezet | új autók | ingatlanpiac | BMW | biztosítás | Yettel | foglalkoztatottság | kiállítás | Tesco | NAV
![]() |
PARTNEREINK
|