SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Rendezvény | Lezajlott az első Marketing Fesztivál


Marketing112: Lezajlott az első Marketing Fesztivál
Budapest | 2014-02-04 15:26 | Marketing112



Január 30-án tartották meg az első Magyar Marketing Fesztivált Budapesten. A szakmai rendezvényen 600 kis- és középvállalkozás vezetője, marketing döntéshozója vett részt.

A szakmai rendezvényen 16 előadó beszélt az idei évre javasolt marketingeszközökről, -módszerekről, -megoldásokról. A megszólalók elsősorban tanácsokkal látták el a résztvevőket. A szakértők arról beszéltek, hogy az információ túlterhelésen kívül a fogyasztók bizalmi válságban szenvednek, és itt a szokásos értékesítési módszerek már nem működnek. Új módszereket (pl. Suttogó) kell bevezetni, és az általunk gyűjtött adatokat (big data) szisztematikusan az értékesítési folyamataink (CRM) szolgálatába kell állítani. 2014-es elvárás, hogy a cégek marketingtervezéssel és márkaépítési célokkal lépjenek piacra. Habár a vásárlók a luxuseszközökért is kevesebbet szeretnének fizetni, a kényelem, a stressz-mentesség, és az egyszerűség még mindig megnyitja a pénztárcákat.

Elhangzott egy vadonatúj trend, melynek alapján megjelent a "hitmarketing": ha a cég hitvallása, missziója megérinti a fogyasztót, az eladni kívánt termék vagy szolgáltatás másodlagossá válik. Éppen ezért ma már minden vállalkozó motivációs tréner is kell, hogy legyen egy személyben.

A közösségi médiában további elérés-csökkenés és hirdetési kényszer várható, amely tudatosabb marketinget, és az ezzel járó tisztulást eredményezi majd. Az átlagból való kitűnés, és a könnyebb megértés érdekében azt javasolják a cégeknek, hogy bátran használják az élénk színeket és a letisztult felhasználói felületet. Egy jól eltalált arculat ugyanis segíti a márkaidentitást. A konferencián ismertették a 2014-es pályázati lehetőségeket és az internetjogi változásokat, továbbá hangsúlyozták a weboldal-analitika és az e-kereskedelmi videók használatának fontosságát.

Az eseményen kiosztották az első Magyar Marketing Fesztivál Díjat, amelyet annak a szakmai szakértőnek és társaságnak ítéltek oda, akik előző évi munkásságukkal sokat tettek a kkv-marketing-szakma fejlődéséért, megítéléséért, és nagy hatással voltak a kkv-piac fejlődésére. Az elismerést a zsűri szerint egyéni kategóriában Berényi Konrád, az onlinemarketing.hu tanácsadója, társasági kategóriában pedig a WebShop-Experts Kft. érdemelte ki.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!