SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Egyéb | A nap legfontosabb fejleményei (március 5.)


News4business.hu: A nap legfontosabb fejleményei (március 5.)
Országos | 2014-03-05 15:30 | News4business.hu



Szerdán kiderült, hogy milyen eredményt ért el az AAA Auto, hogy hol nem tud érvényesülni a kreativitás, hogy mennyivel csökkennek a PC-eladások és hogy mióta rendezi meg a MOL hallgatóknak szóló versenyét.

Több eladott autó


Az utóbbi hat év legjobb eredményét érte el 2014 elején az AAA Auto Csoport: az év első két hónapjában összesen 8911 autót értékesített, ami 17,5 százalékos növekedés 2013 azonos időszakához képest. A magyarországi felvásárlások február elejei beindítása óta az AAA Auto gyorsan kapcsolatba lépett a potenciális ügyfelekkel.. A közlemény szerint az értékesítésben a legnagyobb arányú növekedést a vállalat Csehországban és Oroszországban érte el.

A vállalat elemzései szerint azok a vevők, akik a gazdaság növekedésével kapcsolatos aggodalmaik miatt hosszú időre elhalasztották autóvásárlásaikat, most elkezdtek vásárolni. Az AAA Auto csoportszintű értékesítése 2014-ben kevéssel meghaladhatja a 62 ezer gépkocsit. A vállalat 22 éve működik és jelenleg 33 telephelyet számláló hálózattal rendelkezik Csehország, Szlovákia, Oroszország és Magyarország piacain.


Print kampányok újragondolva


A tartalmat illetően elvárás a kreativitás a kampányokban, az alapanyagok felhasználása során azonban ez kevésbé tud érvényesülni. Az újrahasznosított papírral kapcsolatban gyakori ellenérv, hogy drága. A Humusz Szövetség a 2014. március 11-én sorra kerülő Újrapapír Workshopra marketingeseket, kreatív szakembereket, produkciósokat vár.


A PC-eladások csökkenését jelzi előre az IDC


Az eladások az idén további 6,1 százalékkal csökkenhetnek és növekedésre a későbbiekben sem lehet számítani . Az asztali és hordozható személyi számítógépek világpiaci forgalma a 2012-es négy százalék után 2013-ban 9,8 százalékkal esett vissza a várt 10,1 százalék helyett. A személyi számítógép eladások legerősebb hajtómotorja az elmúlt években a feltörekvő piacok kereslete volt, ahogy a nagy népességszámú térségekben egyre inkább általánossá vált a számítógép használat.


Elindult a MOL hallgatóknak szóló versenye


A MOL-csoport 2007 óta rendezi meg nemzetközi versenyét, a Freshhh-t. A megmérettetés háromfordulós; résztvevői egy virtuális térben versenyeznek, és a MOL-csoport által kidolgozott iparági és stratégiai feladatokat oldanak meg. A Freshhh2014 verseny egyetemi és főiskolai hallgatók számára nyitott; minden csapattagnak egyetemi vagy főiskolai hallgatói jogviszonnyal kell rendelkeznie.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!