SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Pályázati projekt | Díjazták az ügyfélkiszolgálás legjobbjait


ClientFirst Consulting: Díjazták az ügyfélkiszolgálás legjobbjait
Budapest | 2016-01-22 21:30 | One On One Kommunikáció



Egy elégedett vásárló átlagosan 2,5-szer annyit költ, mint egy elégedetlen. Már egy minimális javulás a vásárlói elégedettségben 20-30%-os átlagos árbevétel növekedést hoz.


A BENU Magyarország Zrt., a Mercedes-Benz Hungária Kft és a Samsung Electronics Magyar Zrt. bizonyultak az ügyfélkiszolgálás legjobbjainak 2015-ben. A hetedik alkalommal megrendezett "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" üzleti verseny három kategóriában - személyes, telefonos és elektronikus - és két vállalati méret szerint - kis-, és közép (kkv), valamint nagyvállalat - vizsgálta a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét.

Díjazottak - Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban verseny 2015

Személyes ügyfélkiszolgálás kategória

Nagyvállalatok:

1, BENU Magyarország Zrt.
2, Opel Magyarország - Opel Southeast Europe Kft.
3, Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Kis- és középvállalatok:

1, Mercedes-Benz Hungária Kft.
2, Openhouse Országos Ingatlanhálózat
3, KIA Motors Hungary Kft.

Telefonos ügyfélkiszolgálás kategória

Nagyvállalatok:

1, Samsung Electronics Magyar Zrt.
2, Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt.
3, Opel Magyarország - Opel Southeast Europe Kft.

Kis- és középvállalatok:

1, Mercedes-Benz Hungária Kft.
2, KIA Motors Hungary Kft.
3, Openhouse Országos Ingatlanhálózat

Elektronikus ügyfélkiszolgálás kategória

Nagyvállalatok:

1, Samsung Electronics Magyar Zrt.
2, Prémium Önkéntes Pénztárak
3, Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt.

KKV:

1, Mercedes-Benz Hungária Kft.
2, KIA Motors Hungary Kft.
3, Openhouse Országos Ingatlanhálózat


"A versenyünk legfőbb célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. Már egy minimális javulás a vásárlói elégedettségben 20-30%-os átlagos árbevétel növekedést hoz egy három éves időszak alatt. Évről évre vannak új indulóink, ami kiváló visszaigazolás számunkra, hogy az egyes iparági szereplők, területtől függetlenül kiemelten kezelik az ügyfélkiszolgálás fejlesztésének fontosságát és az itt kapott eredményeket be tudják építeni jövőbeli stratégiájukba" - hangsúlyozza Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere.

Javul a kiszolgálás minden területe

A korábbi évekhez hasonlóan 2015-ben is személyes kiszolgálásban jeleskedtek a vállalatok, azonban közel 10-10 százalékos javulás történt a telefonos és az elektronikus kiszolgálásban is a tavalyi évhez képest. Az egyes cégek között viszont még mindig jelentős különbségek tapasztalhatók. Átlagolva a saját ügyfelek és a próbavásárlók értékeléseit, 86%-ban elégedettek a magyarok a cégek személyes ügyfélkiszolgálásával, mely 3%-os javulás a tavalyi eredményhez képest. A cégek telefonos kiszolgálását vizsgálva az átlageredmény 85%-os lett. Az elektronikus kiszolgálás területén sokat fejlődött egy év alatt a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra. Az elért 78%-os átlageredmény ugyan az mutatja, van még hova fejlődni, azonban a tavalyi 66%-os elégedettségi indexhez képest jól látható a változás.

"Évről évre az a tapasztalat, hogy az ügyfelek alacsonyabbra értékelik a vállalatok ügyfél-kiszolgálási tevékenységét, mint azt a próbavásárlók tapasztalták. Ennek többek között az lehet oka, hogy míg az ügyfélszolgálatokon, az üzletekben dolgozó, ügyfelekkel foglalkozó munkatársak jó szolgáltatást nyújtanak, addig a háttérfolyamatok még kívánnivalót hagynak maguk után" - tájékoztat Mózes István.

Cél: az ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, a gazdaság élénkítése

"A vevőkiszolgálás egy olyan terület, ami óriási lehetőségeket rejt magában az üzleti eredmények tekintetében. Egyre több cég fedezi fel az ebben rejlő potenciált, hiszen egy elégedett vásárló átlagosan akár 2,5-szer annyit költ egy vállalatnál, mint egy elégedetlen" - hangsúlyozza Mózes István.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!