SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Design | Megosztó az új Uber logó


Marketinginfo.hu: Megosztó az új Uber logó
Országos | 2016-02-17 17:30 | N4b



A karakteres U-betűt leszámítva semmi sem maradt a régi az Uber logójában.

Alig lehet ráismerni az Uber új logójára - közölte a W&V. A cégnek az app-ikonja is megújult. A változás mind a 68 Uber-piacon életbe lép, de a színvilág mindenhol sajátos lesz. Két új szimbólum is a branding arculatába került, a négyzet és a kör, amelyek a bitet és az atomot testesítik meg. A bit a technológia szimbóluma, az atom pedig a világ építőkockája - írja a portál. A cég a szimbólumok használatával arra utal, hogy a két világot próbálja összeházasítani.









TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!