SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | A Tesco közösségeket támogató programja


TESCO: A Tesco közösségeket támogató programja
2018-04-23 07:28 | Morpho Communications



A Tesco "Ön választ, mi segítünk" pályázati programjára országosan 61 körzetből összesen 344 szervezet adta be jelentkezését.

Idén valamennyi, a szavazási szakaszba bekerülő szervezet támogatásban részesül, így a Tesco még több jótékony célú helyi közösségi kezdeményezés megvalósulását tudja segíteni. A nyertes pályázókat - a Magyar Adományozói Fórum által felkért szakértők előzetes szakmai bírálata után - az áruházlánc vásárlói szavazással választják majd ki májusban.

A Tesco nagy hangsúlyt fektet a helyi közösségek támogatására. Éppen ezért, már negyedik alkalommal hirdette meg az "Ön választ, mi segítünk" pályázati programját, amelyre ezúttal is több száz, összesen 344 darab pályázat érkezett. A pályázat célja a helyi közösségek jótékony célú kezdeményezéseinek támogatása. Az előző körökhöz hasonlóan idén is számos kreatív pályázat érkezett, legnépszerűbb kategóriának ezúttal a gyerekek, fiatalok és felnőttek oktatását, képességfejlesztését célzó bizonyult. A legaktívabbak a Szeged környéki szervezetek voltak, azonban a Székesfehérvár és Ózd környéki körzetekben is aktívan jelentkeztek a helyi szervezetek.

Az előző három fordulóhoz képest ezúttal a Tesco minden, a szavazási szakaszba bejutó pályázat megvalósulásához hozzájárul. Körzetenként a legtöbb szavazatot gyűjtő szervezet 400, a második 200, a harmadik pedig 100 000 forint támogatást kap programja megvalósításához. Az elkövetkezendő hetekben a Magyar Adományozói Fórum által felkért szakértők véleményezik a pályázatokat formai, valamint tartalmi követelmények szerint, és kiválasztják közülük a továbbjutókat. A program következő szakaszában pedig az áruházlánc vásárlói dönthetnek a nyertesekről.

A vásárlók 2018. május 7. és június 4. között, az áruházakban kihelyezett zsetongyűjtő pontokon szavazhatnak majd a számukra legszimpatikusabb szervezetre. Amennyiben valamely körzetben nincs elegendő, a pályázati kiírásnak formailag és tartalmilag is megfelelő pályázat, úgy sor kerülhet egyes körzetek összevonására, hogy a Tesco minden vásárlójának egyformán lehetőséget tudjon adni a szavazásban való részvételre. A szavazás lezárása után körzetenként hirdet nyerteseket az áruházlánc, akik a vásárlók által leadott szavazatok száma szerint nyerik el a támogatást.

A nyertes pályázatokat június végén hirdeti ki az áruházlánc.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Tesco | Szallas.hu | Vodafone | BMW | Telekom | Duna House | Nébih | NAV | OTP | E.ON | MOL | Audi | UPC | Lidl | Kaspersky | Opten | Erste Bank | Kaspersky Lab | METU | Scania | Suzuki | Richter | SPAR | INA