SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | PR | Az S.T. Dupont termékek szervizelése (x)


HumidorShop: Az S.T. Dupont termékek szervizelése (x)
2019-05-21 13:21 |



Az S.T. Dupont termékek hivatalos forgalmazója a HumidorShop. Ez magában foglalja azt is, hogy vállalják nem csak a garanciális, de azoknak a termékeknek a javítatását is, amelyekre már nem vonatkozik a garancia.

Ebbe a szolgáltatásba beletartozik az is, hogy a cég eljuttatja a termékeket a Dupont Franciaországi gyárába, ahol kijavítják a hibát, majd vissza is hozzák a megbízóhoz. A javítás miatt ne fájjon a feje, hiszen a HumidorShopnál ezt lebonyolítják Ön helyett!

Hogy mik is azok az adatok, amelyekre szükségük van ahhoz, hogy sikeresen elintézhessék a S.T. Dupont termék javítását?

Az Ön:
 
  • nevére
  • címére
  • e-mail-címére
  • telefonszámára


Illetve egy három példányban kitöltött megrendelő lapra, amelyek közül az egyik Önnél fog majd maradni. Ha esetleg a termékre még érvényes a garancia, akkor az eredeti számlára vagy Dupont Garancia kártyára is szükség lesz.

Javítás után is érvényes marad a garancia?

Miután a gyár javító részlegét elhagyta a termék, még 12 hónapig érvényes lesz rá a garancia. Minden termékre teljes garanciát vállal a Dupont gyár, ez természetesen a munkadíjat és a felhasznált anyagokat is magába foglalja.

Érdekli, mi történik a termékkel, miután a javító részlegbe került?

Ha a termék megérkezett, legelőször értő kezek vizsgálják meg azt, megkeresve az adott hiba okát. Ezek után kétféleképpen folytatódhat a javítás.
Ha a garancia még érvényes az adott termékre, akkor a javítás költségei természetesen nem terhelik a megrendelőt.

Abban az esetben, ha a garancia nem lenne már érvényes, akkor a javítási költségek árajánlatáról a postán vagy e-mailen keresztül továbbítják a megrendelőnek a HumidorShop munkatársai. Maga a javítás pedig akkor kezdődik meg ebben az esetben, ha a megrendelő elfogadta az árajánlatot.

Mit tartalmaz a szerviz szolgáltatás?

A futárt: Legelőször be kell csomagolnia a terméket, mellékelve hozzá az eredeti számlát vagy garancialevelét. Ezért a csomagért futárt küldenek az Ön által megadott címre. Ne feledje el, hogy a futárt kétszer küldik ki csupán, tehát mindenképp olyan címet adjon meg, ahonnan bármikor elhozható napközben a termék.

A szállítást: A csomagot eljuttatják az S.T. Dupont gyárba, mikor pedig ott elkészültek a javítással, visszajuttatják a megrendelőhöz.

Ha esetleg árajánlatot kellene küldeni a javítás költségeiről a megrendelőnek, azt is a HumidorShop munkatársai intézik.

A csomag tartalmára biztosítást is kötnek, ennek összege 200.000 Ft vagy 450.000 Ft, a csomag tartalmától függően.

Sajnos ezen összegen felül nem lehet biztosítani a terméket.

Ha esetleg felmerült volna bármilyen kérdés, ne habozzon felkeresni a Humidor Shopot, szívesen válaszolnak mindenre, kielégítve kíváncsiságát.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!