SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Az ügyfelek elégedettségének mérése automatizált módon


Bixindex.hu: Az ügyfelek elégedettségének mérése automatizált módon
2019-06-25 15:54 |



Mi lenne akkor, ha minden pillanatban bármilyen extra erőfeszítés nélkül is tudhatnánk, hogy az ügyfeleink mit gondolnak rólunk?

Mennyire lennének célzottak a kampányaink, tűpontosak a fejlesztéseink, és mennyivel lenne észszerűbb a cégünk működése?

Kisvállalkozások részéről ritka, nagyobb vállalatoknál egy kicsit gyakoribb az elégedettség mérése. A BIX-et használó okos cégek viszont folyamatosan végzik a méréseket, méghozzá automatizált módon.

Rövid bejegyzésünkből pedig az is kiderül, hogyan is működik mindez a gyakorlatban.

Partnerek listája

A partnerlistába tudjuk feltölteni és frissíteni a partnereink adatait. Gyakorlatilag ezt a funkciót nevezhetjük a BIX lelkének.

Maga a feltöltés kifejezetten egyszerű művelet. Az alapját egy szokványos Excel tábla szolgáltatja, aminek a frissítésére akár havonta is van lehetőségünk. Itt meg tudjuk figyelni, hogy a korábban feltöltött partnereinktől kaptunk-e akár pozitív, akár negatív értékelést.

Pofonegyszerű tehát a működése, mi feltöltjük ügyfeleinkről az adatokat, a BIX pedig felméri, hogy mit is gondolnak rólunk a vásárlók.

Az ügyfelek elégedettségének mérése automatizált módon

A folyamat első lépése a beüzemelés, ahol érvényesül az automatizált rendszerekre jellemző állítás, miszerint egyszer kell megdolgoznunk érte, utána pedig majd ő fog értünk.

A mi feladatunk feltölteni a BIX profilunkat és a kezdeti partnerlistát, a BIX munkatársai pedig elvégzik az automatikus értékelés bekérést, illetve elkészítik az automatikus vezetői riportot.

Az automatizált elégedettség méréssel tűpontos visszajelzések lesznek a kezünkben, folyamatosan törődhetünk a törzsvásárlóinkkal, szükség esetén azonnal beavatkozhatunk, illetve újra tudjuk aktiválni a régebbi klienseinket is.

További hozzáadott érték folyamatos értékelésekkel

A BIX munkatársai folyamatosan dolgoznak azon, hogy újabb és újabb integrációkkal tegyék lehetővé a partnerlistánk bővítését. Persze részünkről sem árt havonta egyszer átfutni és karbantartani az aktuális vásárlóinkat tartalmazó listát.

A BIX emellett újra kérdezi a három hónapnál régebben értékelt ügyfeleinket is. Ezzel nemcsak frissen tartja az ügyfeleink adatbázisát, hanem rendszeres kapcsolatot is tart a megrendelőinkkel, ezáltal tovább erősítve a márkahűséget, és építve a bizalmat.

Még inkább kiaknázhatjuk a rendszerben rejlő lehetőségeket, ha reagálunk is az értékelésekre. Ezt elég havonta egyszer megtennünk egy kimondottan egyszerű és hatékony felületen, a jutalmunk pedig megannyi lojális vásárló lesz.

(x)




bix_június19_lm2.png (218.25 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!