|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Az ügyfelek elégedettségének mérése automatizált módon
ÜZLET
![]()
Bixindex.hu: Az ügyfelek elégedettségének mérése automatizált módon
2019-06-25 15:54 |
Mi lenne akkor, ha minden pillanatban bármilyen extra erőfeszítés nélkül is tudhatnánk, hogy az ügyfeleink mit gondolnak rólunk? Mennyire lennének célzottak a kampányaink, tűpontosak a fejlesztéseink, és mennyivel lenne észszerűbb a cégünk működése? Kisvállalkozások részéről ritka, nagyobb vállalatoknál egy kicsit gyakoribb az elégedettség mérése. A BIX-et használó okos cégek viszont folyamatosan végzik a méréseket, méghozzá automatizált módon. Rövid bejegyzésünkből pedig az is kiderül, hogyan is működik mindez a gyakorlatban. Partnerek listája A partnerlistába tudjuk feltölteni és frissíteni a partnereink adatait. Gyakorlatilag ezt a funkciót nevezhetjük a BIX lelkének. Maga a feltöltés kifejezetten egyszerű művelet. Az alapját egy szokványos Excel tábla szolgáltatja, aminek a frissítésére akár havonta is van lehetőségünk. Itt meg tudjuk figyelni, hogy a korábban feltöltött partnereinktől kaptunk-e akár pozitív, akár negatív értékelést. Pofonegyszerű tehát a működése, mi feltöltjük ügyfeleinkről az adatokat, a BIX pedig felméri, hogy mit is gondolnak rólunk a vásárlók. Az ügyfelek elégedettségének mérése automatizált módon A folyamat első lépése a beüzemelés, ahol érvényesül az automatizált rendszerekre jellemző állítás, miszerint egyszer kell megdolgoznunk érte, utána pedig majd ő fog értünk. A mi feladatunk feltölteni a BIX profilunkat és a kezdeti partnerlistát, a BIX munkatársai pedig elvégzik az automatikus értékelés bekérést, illetve elkészítik az automatikus vezetői riportot. Az automatizált elégedettség méréssel tűpontos visszajelzések lesznek a kezünkben, folyamatosan törődhetünk a törzsvásárlóinkkal, szükség esetén azonnal beavatkozhatunk, illetve újra tudjuk aktiválni a régebbi klienseinket is. További hozzáadott érték folyamatos értékelésekkel A BIX munkatársai folyamatosan dolgoznak azon, hogy újabb és újabb integrációkkal tegyék lehetővé a partnerlistánk bővítését. Persze részünkről sem árt havonta egyszer átfutni és karbantartani az aktuális vásárlóinkat tartalmazó listát. A BIX emellett újra kérdezi a három hónapnál régebben értékelt ügyfeleinket is. Ezzel nemcsak frissen tartja az ügyfeleink adatbázisát, hanem rendszeres kapcsolatot is tart a megrendelőinkkel, ezáltal tovább erősítve a márkahűséget, és építve a bizalmat. Még inkább kiaknázhatjuk a rendszerben rejlő lehetőségeket, ha reagálunk is az értékelésekre. Ezt elég havonta egyszer megtennünk egy kimondottan egyszerű és hatékony felületen, a jutalmunk pedig megannyi lojális vásárló lesz. (x) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
vérplazma | SPAR | gyerekülés | disznóvágás | evőeszköztartó | BioTechUSA | CEMACON | REGIO JÁTÉK | JBL | hűségpromóció | Elektromos autó | fogszabályzó | téglagyár | személyszállítás | lézeres szemműtét | lakásvásárlás | kenőmájas | szupinált cipő | játékpiac | haszongépjármű | szivattyú | Lidl | betonozás | Szentendre
![]() |
PARTNEREINK
|