|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | PR | Az illatmarketingről
PR
![]()
Lakasparfum.hu: Az illatmarketingről
2019-08-23 11:37 |
Teljesen mindegy, hogy mit gondolunk, hogy mit teszünk, egy biztos, ha újonnan érzékelt illatot érzünk, azt az orr a másodperc tört része alatt rögzíti és értékeli. Kellemes vagy kellemetlen, közeledésre, esetleg menekülésre ösztönöz. Minden lélegzetvétel egyben szaglás is. Az ember egy egész életén át szagol, illatokat érez. Nem tudunk levegővétel nélkül élni, ezért folyamatosan fogékonyak vagyunk az illatok üzeneteire. Az illatok hatása Az érzékelési központunk az agytörzsben található. Az illathoz kapcsolódó információkat villámsebességgel juttatja el, és teljesen automatikusan kiértékeli azokat, valamint utasításokat ad különböző cselekvésekre. Az aromák egyszóval irányítják tetteinket, de mivel ez motoros működés az agyunkban, ezért tudatunkkal nem tudjuk befolyásolni ezeket. Az emberek az illatokat bizonyos helyekkel és érzelmi történésekkel társítják, ezért lehetséges az, hogy az "illatjelek" bizonyos érzéseket és érzelmeket váltanak ki bennünk. Az illatmarketing ezeket a jeleket alkalmazza a pozitív érzések és érzelmek kiváltására. Lényeges dolog, hogy sokkal nagyobb valószínűséggel emlékezünk bármire, amit megszagolunk, mint amit látunk, hallunk, megérintünk vagy ízlelünk. Napjaink legújabb kommunikációs eszköze Az illatmarketing a kommunikációs eszközök egyik legújabb formája, aminek segítségével kiemelhetjük és megkülönböztethetjük a saját magunkhoz illő márkát a piacon. Az illatmarketinget légtér illatosító készülékek segítségével tudjuk használni. Hol alkalmazhatjuk ezeket? Szállodák, rendelők, várótermek, üzletek, wellness és fitness központok, exkluzív üzletek, bevásárlóközpontok és irodaházak, valamint lakások, otthonok, valamint exkluzív események területén. A méret sem okoz problémát, hiszen az illatosítani kívánt terület lehet egészen kicsi vagy akár több száz négyzetméter nagyságú egyaránt. Az illatmarketing a márkaépítés innovatív formája. Hangsúlyozhatjuk saját márkánkat a használatával, például egy elegáns, finom és hatékony illattal. A zene és a vizuális dekoráció, a környezet illatai is képviselhetik saját márkanevünket. Érdemes figyelembe venni a helyiség adottságait, belsőépítészeti jellemzőit, az alkalmazott színeket és anyagokat, a már meglévő illat- és aromahatásokat, sőt még a látogatók életkorát és nemét is fel kell mérni a megfelelő illat és a tökéletes illatosító eszköz kiválasztásakor. Az illatok olyan eszközök, amelyek bizonyos álmokat, emlékeket idéznek és ébresztenek fel bennünk. Megvan a hatalmuk arra, hogy más helyekre és más időbe röpítsék a résztvevőket. Az illatok egyszóval képesek teljesen megváltoztatni a benyomásokat. (x) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
kutyák | macskák | menstruáció | karácsony | fémipar | Rhoda Scott | Varnus Xaver | táp | álláskeresés | Auchan | CV | Okostelefon | Virsli | étterem | fenntartható önkormányzat | lemezhajlítás | Knorr-Bremse | tudás | Iskolaszer | pezsgő | Játék | Magyar Vöröskereszt | telefontok | társ
![]() |
PARTNEREINK
|