Kép: toptarget.hu

|
|
TIPPEK | Hogyan használja okosan a remarketinget?
Hogyan használja okosan a remarketinget?
2020-11-25 08:29:00
Kép: toptarget.hu
![]() Mi szükséges a remarketinghez? Amire biztosan szükség lesz, az egy, a weboldalba beépített követőkód, de a Google Analytics-ben is van lehetőség a remarketing aktiválására. Az aktiválás után ez a kis kódrészlet akkurátusan gyűjtögeti a látogatók adatait. Nem csak a látogatók vásárlókká tételében segíthet a remarketing, hanem a visszatérő vevők is könnyebben találják meg az új ajánlatainkat, tehát az ismételt vásárlást is segíti. Az összes látogató gyűjtésén kívül lehetőség van egyedi listák létrehozására is. Ezeket a céljainknak megfelelően alakíthatjuk, több csoportot képezve a látogatókból. A Google Analytics-ben összetettebb listákat is lehet képezni, például aszerint, hogy egy látogató mennyi időt töltött a weboldal böngészésével, vagy milyen aloldalak érdekelték. A remarketing lehetőségek kiaknázása A remarketing célzások közül a legismertebb valószínűleg a Google Display hálózatán történő hirdetés. Sokan ismerik, mégsem mindenki használja a Display hálózatot remarketing célokra. Ennek lényege, hogy egyedi üzenetekkel lehet minden weboldal-látogatót emlékeztetni arra, hogy járt az oldalunkon, így ha eddig még nem is ismert bennünket, a többszöri emlékeztetés hatására egyre ismertebb lesz számára az ajánlatunk, ezért nagyobb valószínűséggel fog vásárolni is. A Display hálózaton kívüli másik lehetőség a Keresési hálózaton való célzott remarketing hirdetés. Ezt legkönnyebben a Közönség fül alatti opciók beállításával lehet megadni, illetve korrigált ajánlatot adni. Ez sokkal pontosabb célzást tesz lehetővé, nagyságrendekkel fontosabb lehet az üzenetünk. A remarketing e-mail- és videókampányok esetén is használható, itt nyilvánvalóan más beállítások és módszerek szükségesek, de a fejlett e-mail-küldő szoftverekbe ez beépített funkció. Összegzés A remarketing használatával ki tudjuk aknázni azokat a lehetőségeket, amelyek elvesznének, ha nem gyűjtenénk a weboldal-látogatók adatait (természetesen csakis GDPR megfeleléssel). Kiváló és nagyon költséghatékony eszköztár, amelyet csak azoknak érdemes figyelmen kívül hagyniuk, akik listát sem akarnak építeni, bár ez a mai világban elég nagy luxus. A remarketing kampányok megtervezéséhez és lebonyolításához kérje a Toptarget Online Marketing Ügynökség szakembereinek segítségét. (x) ![]() ![]()
|
![]() ![]() |
PARTNEREINK
|