Kép: driveonline.hu

|
|
TIPPEK | A Google Ads kampánykezelés lépései
A Google Ads kampánykezelés lépései
2020-12-14 06:04:00
Kép: driveonline.hu
![]() Az adatvezérelt Google Ads kampány lépései Ahhoz, hogy ki tudjuk szűrni azokat a hibákat, amelyek felesleges pénzkidobáshoz, kiaknázatlan lehetőségekhez vezetnek, adatokra van szükség. Egy hatékony adatelemző szoftver a nap 24 órájában elemzi a Google Ads szerverén található adatokat, ezáltal segít a kampányok hatékonyságát javítani. A folyamat a következő lépésekből áll: 1. Célok meghatározása A hatékonyság méréséhez és javításához először is meg kell határozni, hogy mit szeretnénk a kampánnyal elérni, melyek a konverziós célok, és hogyan lehet ezeket mérni. Pontosan meg kell határozni a mérőszámokat, és ezeket a méréseket be kell állítani a Google Analyticsben és a Google Adsben is. 2. Adatelemzés A mérésekből rengeteg adat fog érkezni, ezeket elemezni kell, melynek során körvonalazódni fog, mely pontokon lehet még fejlődni. Az így szerzett ötleteket be kell építeni a kampányba. 3. Fiókaudit Ma már léteznek olyan szoftverek, amelyek segítenek auditálni a Google Ads fiókodat. Kérj ingyenes auditot a Drive Online Marketing csapatától! 4. Többféle alternatíva kipróbálása Még a legprofibb online marketing ügynökségek sem tudják 100%-ban megjósolni, mire fog a te célközönséged ráharapni, ezért több alternatívával kell folyamatosan A/B teszteket végezni. Ezzel lehet kideríteni, mely hirdetés vagy beállítás eredményezi a legjobb konverziót. 5. Big Data monitoring A Big Data azt jelenti, hogy az összes kampány minden adata összegyűjtésre kerül és rendelkezésre áll a Google Ads szerverein. Ezek folyamatos figyelésével és a kampányok megfelelő módosításával lehet a kampányok hatékonyságát fokozni. 6. Egyedi jelentések Az általánosan használt statisztikák, jelentések a legtöbb felhasználó számára érthetetlenek, használhatatlanok. A testreszabott, igényeidnek megfelelően összeállított egyedi jelentések viszont lehetővé teszik a hibák kiküszöbölését és a kampány hatékonyabb menedzselését. Ezekkel a lépésekkel a legtöbbször akár 25-30%-os konverzió növekedést is el lehet érni. A jó hír az, hogy nem szükséges egyedül elvégezned ezeket, a munkát nyugodtan rábízhatod egy profi online marketing ügynökségre. Az elért konverziónövekedés bőven kompenzálni fogja a kampánymenedzselésre kifizetett díjakat. (x) ![]() ![]()
|
![]() ![]() |
PARTNEREINK
|