SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | Újabb szakmai díj a dm Facebook-kommunikációjának


drogerie markt : Újabb szakmai díj a dm Facebook-kommunikációjának
Budapest | 2012-02-20 | NeoNoir



A drogerie markt a NeoNoir Kommunikációs ügynökséggel közösen munkálkodik immár két éve a cég közösségi médiás kommunikációján.

Az együttműködés sikerét számos szakmai díj is jelzi, a legújabb: Social Media Best Practice Válságkommunikációs különdíja.

A közös munka egy válságkommunikációs kampánnyal indult, mivel a dm-et rengetegen támadták anno a Facebookon a biztonsági őreik miatt. A gyors, őszinte és hatékony kommunikációnak köszönhetően azonban a helyezet nemcsak semlegesítették, de a drogérialánc előnyére is fordították. A NeoNoir kríziskezelése azóta minden szakmai díjat bezsebelt, legutóbb a feburár 15-i "Social Media Best Practice" konferencia 94 beérkezett pályázata közül nyerte el a Válságkommunikációs különdíjat, ezt megelőzően pedig a Prizma verseny Kríziskommunikációs kategóriáját, illetve az összesített fődíjat is, az Év Pr Megoldása megtiszteltetést szerezte meg.

"Ez a kampány abból a szempontból teljesen egyedülálló, hogy jól mutatja, hogy a márkáknak minden eshetőségre felkészültnek kell lenniük mielőtt a Facebookra mennek. Sokan megjelennek a legnagyobb közösségi oldalon, csak azért hogy ott legyenek, de nincsenek tisztában azzal, hogy ez bizony veszélyeket, krízishelyzeteket is hordozhat magában. A kommentelőket nem szabad félválról venni, a pr kommunikációt pedig nemcsak a sajtó számára kell használni, hanem a közösségi médiában is" - mondta Szabó Virág a NeoNoirtól, a kampány kivitelezője.

A közösségi oldalak egyre meghatározóbb szerepet töltenek be a mindennapi életben. Így a drogérialánc is létrehozta saját Facebook-csoportját, amely máris több mint 26000 rajongót számlál. A dm az ügynökség segítségével minden érdeklődőnek válaszol, kommentjeikre reagál, sőt a vélemények alapján, ha szükséges változtatja üzletpolitikáját, így a cég a lehető legközelebb kerül a vevőkhöz. A vásárlókkal való kommunikációban a falak leomlottak, és a közösségi médián keresztül mindenki hozzátehet észrevételeivel Magyarország vezető drogériahálózatának működéséhez.

"A dm-nél az egyik elsődleges csatornává vált a Facebookon való online kapcsolattartás, hiszen közvetlen és valós kommunikációt tesz lehetővé a vásárlóinkkal. Az oldal tervezése során kiemelten figyelünk a különböző érdeklődésű és korosztályú felhasználók igényeire, egyensúlyban tartva a termékújdonságok, a szórakoztató applikációk és a hűségprogramok híreit. A vásárlókkal való még személyesebb kapcsolat elősegítése érdekében a rajongóink számára meghirdetett vevőtalálkozókat is szervezünk. Így volt már parfüm, tini, és két alkalommal kismama találkozónk. Terveink szerint a közeljövőben az 50 feletti vásárlóinkat és a bio termékek szerelmeseit invitáljuk majd egy kötetlen beszélgetésre" - nyilatkozta Kanyó Roland, a drogerie markt PR menedzsere.




dm_smbp.jpg (255.26 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!