|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | Újabb szakmai díj a dm Facebook-kommunikációjának
DM/PROMÓCIÓ
![]()
drogerie markt : Újabb szakmai díj a dm Facebook-kommunikációjának
Budapest | 2012-02-20 | NeoNoir
A drogerie markt a NeoNoir Kommunikációs ügynökséggel közösen munkálkodik immár két éve a cég közösségi médiás kommunikációján. Az együttműködés sikerét számos szakmai díj is jelzi, a legújabb: Social Media Best Practice Válságkommunikációs különdíja. A közös munka egy válságkommunikációs kampánnyal indult, mivel a dm-et rengetegen támadták anno a Facebookon a biztonsági őreik miatt. A gyors, őszinte és hatékony kommunikációnak köszönhetően azonban a helyezet nemcsak semlegesítették, de a drogérialánc előnyére is fordították. A NeoNoir kríziskezelése azóta minden szakmai díjat bezsebelt, legutóbb a feburár 15-i "Social Media Best Practice" konferencia 94 beérkezett pályázata közül nyerte el a Válságkommunikációs különdíjat, ezt megelőzően pedig a Prizma verseny Kríziskommunikációs kategóriáját, illetve az összesített fődíjat is, az Év Pr Megoldása megtiszteltetést szerezte meg. "Ez a kampány abból a szempontból teljesen egyedülálló, hogy jól mutatja, hogy a márkáknak minden eshetőségre felkészültnek kell lenniük mielőtt a Facebookra mennek. Sokan megjelennek a legnagyobb közösségi oldalon, csak azért hogy ott legyenek, de nincsenek tisztában azzal, hogy ez bizony veszélyeket, krízishelyzeteket is hordozhat magában. A kommentelőket nem szabad félválról venni, a pr kommunikációt pedig nemcsak a sajtó számára kell használni, hanem a közösségi médiában is" - mondta Szabó Virág a NeoNoirtól, a kampány kivitelezője. A közösségi oldalak egyre meghatározóbb szerepet töltenek be a mindennapi életben. Így a drogérialánc is létrehozta saját Facebook-csoportját, amely máris több mint 26000 rajongót számlál. A dm az ügynökség segítségével minden érdeklődőnek válaszol, kommentjeikre reagál, sőt a vélemények alapján, ha szükséges változtatja üzletpolitikáját, így a cég a lehető legközelebb kerül a vevőkhöz. A vásárlókkal való kommunikációban a falak leomlottak, és a közösségi médián keresztül mindenki hozzátehet észrevételeivel Magyarország vezető drogériahálózatának működéséhez. "A dm-nél az egyik elsődleges csatornává vált a Facebookon való online kapcsolattartás, hiszen közvetlen és valós kommunikációt tesz lehetővé a vásárlóinkkal. Az oldal tervezése során kiemelten figyelünk a különböző érdeklődésű és korosztályú felhasználók igényeire, egyensúlyban tartva a termékújdonságok, a szórakoztató applikációk és a hűségprogramok híreit. A vásárlókkal való még személyesebb kapcsolat elősegítése érdekében a rajongóink számára meghirdetett vevőtalálkozókat is szervezünk. Így volt már parfüm, tini, és két alkalommal kismama találkozónk. Terveink szerint a közeljövőben az 50 feletti vásárlóinkat és a bio termékek szerelmeseit invitáljuk majd egy kötetlen beszélgetésre" - nyilatkozta Kanyó Roland, a drogerie markt PR menedzsere. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
hegesztőpajzs | Centrál Színház | tudás | menstruáció | Iskolaszer | autódekoráció | szivattyú | tartálykutatás | bónuszrendszer | hőmérséklet | párásító | telefontok | KunlunChem | lakásfelújítás | alumíniumkerítés | Játék | Vizelettartás | Knorr-Bremse | társ | retinol | bőrápolás | kávékapszula | hajópadló | inkontinencia
![]() |
PARTNEREINK
|