|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Támogatás | Átadták a naptejeket az óvodáknak
TÁMOGATÁS
![]()
drogerie markt : Átadták a naptejeket az óvodáknak
Országos | 2014-06-17 10:12 | drogerie markt
A dm Nap gyermekei - Hogyan lesz nálunk gyerekjáték a napvédelem? elnevezésű pályázatán ebben az évben több mint 400 magyarországi óvoda indult. Az elmúlt hetekben befejeződött a naptejek átadása, így immár több mint 55 ezer kisgyermek számára biztosított a napvédelem az óvodás időszakban - írja a drogérialánc közleménye. A pályázat kiírásában, és elbírálásában a dm együttműködő partnere az Egyszervolt- a Magyar Gyermekkultúráért Közhasznú Alapítvány. A Garnier Ambre Solaire márka, és a Melanoma Mobil együttműködő partnerként szintén a program mellé álltak. A kezdeményezés célja, hogy szakemberek segítségével felhívja a nyilvánosság, főleg a szülők és pedagógusok figyelmét a napvédelem fontosságára, és a magyarországi óvodákat naptejekkel támogassa. A World Health Organisation (WHO) adatai szerint évente 2-3 millió embernél alakul ki veszélyes bőrrák. Sajnos, egyre gyakoribb, hogy fiatalokat és gyerekeket érint ez a betegség. A kialakulás rizikója magasabb azoknál az embereknél, akiknél kiskorukban erős leégés történt, és azoknál is, akik időről-időre intenzíven tették ki bőrüket a káros napsugaraknak. "Minél korábban tanulják meg a helyes fényvédelmet, annál tudatosabban fognak naptejet használni, ezáltal elkerülhetik a későbbiekben a napfény okozta komolyabb bőrkárosodásokat" - nyilatkozta a programról Dr. Harmos Ferenc, a MelanomaMobil bőrgyógyász szakorvosa. A dm Kft. és partnerei 400, a pályázati kiírásban szereplő kritériumoknak megfelelt óvodának biztosítja a gyermekek napvédelméhez szükséges naptejeket, valamint oktató anyagokat, játékokat. A jelentkezés feltétele volt, hogy a pályázó óvoda kifejtse, hogyan nyújt az elnyerhető támogatás felhasználásával megfelelő tájékoztatást a helyes napvédelemről a gyerekeknek. Az óvodák sok kreatív ötlettel pályáztak. "Idén első alkalommal kértük az óvodákat arra, hogy küldjék el ötleteiket a helyes napvédelem oktatására vonatkozóan. Örömmel látjuk, hogy sok kreatív ötlet született, így mi is, és vásárlóink is meggyőződhetnek arról, hogy az adományok olyan intézményekbe kerültek, ahol a pedagógusok szintén fontosnak tartják a gyermekek helyes napvédelmét, és annak oktatását a kicsik számára"- mondta Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere. A dm törzsvásárlóinak április 2. és május 31. között az üzletekben kihelyezett infópulton keresztül volt lehetőségük arra, hogy 50 active beauty pont adományozásával hozzájáruljanak a programhoz. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
autódekoráció | retinol | párásító | bőrápolás | Centrál Színház | KunlunChem | kávékapszula | bónuszrendszer | inkontinencia | Iskolaszer | hőmérséklet | Knorr-Bremse | társ | tudás | hegesztőpajzs | alumíniumkerítés | Játék | menstruáció | Liszt Ferenc Kamarazenekar | tartálykutatás | Vizelettartás | hajópadló | szivattyú | lakásfelújítás
![]() |
PARTNEREINK
|