SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Támogatás | Átadták a naptejeket az óvodáknak


drogerie markt : Átadták a naptejeket az óvodáknak
Országos | 2014-06-17 10:12 | drogerie markt



A dm Nap gyermekei - Hogyan lesz nálunk gyerekjáték a napvédelem? elnevezésű pályázatán ebben az évben több mint 400 magyarországi óvoda indult.

Az elmúlt hetekben befejeződött a naptejek átadása, így immár több mint 55 ezer kisgyermek számára biztosított a napvédelem az óvodás időszakban - írja a drogérialánc közleménye.

A pályázat kiírásában, és elbírálásában a dm együttműködő partnere az Egyszervolt- a Magyar Gyermekkultúráért Közhasznú Alapítvány. A Garnier Ambre Solaire márka, és a Melanoma Mobil együttműködő partnerként szintén a program mellé álltak. A kezdeményezés célja, hogy szakemberek segítségével felhívja a nyilvánosság, főleg a szülők és pedagógusok figyelmét a napvédelem fontosságára, és a magyarországi óvodákat naptejekkel támogassa.

A World Health Organisation (WHO) adatai szerint évente 2-3 millió embernél alakul ki veszélyes bőrrák. Sajnos, egyre gyakoribb, hogy fiatalokat és gyerekeket érint ez a betegség. A kialakulás rizikója magasabb azoknál az embereknél, akiknél kiskorukban erős leégés történt, és azoknál is, akik időről-időre intenzíven tették ki bőrüket a káros napsugaraknak. "Minél korábban tanulják meg a helyes fényvédelmet, annál tudatosabban fognak naptejet használni, ezáltal elkerülhetik a későbbiekben a napfény okozta komolyabb bőrkárosodásokat" - nyilatkozta a programról Dr. Harmos Ferenc, a MelanomaMobil bőrgyógyász szakorvosa.

A dm Kft. és partnerei 400, a pályázati kiírásban szereplő kritériumoknak megfelelt óvodának biztosítja a gyermekek napvédelméhez szükséges naptejeket, valamint oktató anyagokat, játékokat. A jelentkezés feltétele volt, hogy a pályázó óvoda kifejtse, hogyan nyújt az elnyerhető támogatás felhasználásával megfelelő tájékoztatást a helyes napvédelemről a gyerekeknek. Az óvodák sok kreatív ötlettel pályáztak. "Idén első alkalommal kértük az óvodákat arra, hogy küldjék el ötleteiket a helyes napvédelem oktatására vonatkozóan. Örömmel látjuk, hogy sok kreatív ötlet született, így mi is, és vásárlóink is meggyőződhetnek arról, hogy az adományok olyan intézményekbe kerültek, ahol a pedagógusok szintén fontosnak tartják a gyermekek helyes napvédelmét, és annak oktatását a kicsik számára"- mondta Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere. A dm törzsvásárlóinak április 2. és május 31. között az üzletekben kihelyezett infópulton keresztül volt lehetőségük arra, hogy 50 active beauty pont adományozásával hozzájáruljanak a programhoz.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!